تبریک سال نو

سال نو مبارک

سال نو مبارک
مدیرعامل باشگاه هاوش گنبدکاووس:
سال آینده قدرتمند تر وارد لیگ برتر می شویم
(در آخرین شماره سال نود هفته نامه گلشن مهر مصاحبه ای از آقای محمدی ، مدیر عامل باشگاه هاوش چاپ شده بود. با توجه به مطالب جالبی که محمدی در این مصاحبه خود عنوان کرده بود لازم دیدم که این مصاحبه را در وبلاگ قرار دهم. همچنین در ویژه نامه روزنامه جام جم نیز مطالبی از والیبال و تیم هاوش چاپ شده بود که در روزهای آتی آنها را نیز به استحضار علاقه مندان خواهم رساند)
گلشن مهر - امسال والیبال گلستان و گنبد یکی از بهترین سالهای خود را سپری کرد و جامعه والیبال و ورزش این امر را مدیون باشگاه هاوش و مدیری به نام مهدی محمدی است.محمدی که در شرالیط بحرانی و درست در لحظاتی که اسپانسر قبلی یک ماه مانده به مسابقات از تیمداری انصراف داده بود سکان کشتی طوفان زده والیبال گنبد را به دست گرفت و توانست انرا به سرمنزل مقصود برساند. وی که هم اکنون در حال اجراي دو پروژه بزرگ استاني هایپر و هتل هاوش در شهرستان گنبدكاووس ميباشد امسال با تفکری نو و حرفه ای وارد ورزش و والیبال شد و توانست در اولین سال حضورش هاوش را به نامی دوست داشتنی برای والیبالدوستان اين خطه تبدیل نماید.به گواه کارشناسان،باشگاه هاوش امسال تفکری حرفه ای و مدرن را به والیبال گنبدكاووس پيشكش کرد.
برای آشنایی بیشترعلاقمندان به ورزش گفت و گو با مدیرعامل باشگاه هاوش که در حال حاضر به یکی از محبوبترین چهره های گنبدكاووس و حتی گلستان تبدیل شده است را می خوانیم.
س) آقای محمدی چطور شد که بین رشته های مختلف و صاحب عنوان ورزشی در این استان والیبال را برای حمایت انتخاب کردید؟
به نظر من والیبال ورزش اول استان گلستان است،چون در اکثر شهرهای استان طرفداران خاص خود را دارد و به نوعی گلستان و خصوصا گنبدكاووس به عنوان مهد و پایتخت والیبال ایران مطرح است .
حضور من در این ورزش و به نوعی والیبال بسیار اتفاقی بود. من در سالهای گذشته چند بار برای تماشای مسابقات والیبال به سالن رفته و تحت تاثیر جو حاکم بر سالن قرار گرفته بودم و از همان روز به این ورزش علاقه مند شدم تا اینکه در شهریور ماه امسال مسئولین ورزش شهر پیشنهاد حمایت مالی از تیم را دادند چون تیم بدون اسپانسر و در وضعیت بدی قرار داشت بنده با توجه به سابقه قبلی و علاقه ای که به والیبالدوستان پیدا کرده بودم با توکل به خدا و فقط برای اینکه خدمتی به این ورزش کرده باشم پيشنهاد مسئولین را قبول کردم و خدا را شاکرم که مرا در این راه قرار داد تا والیبال گنبدكاووس را از نابودی نجات داده و خنده را بر لبان والیبالدوستان اين استان و گنبدکاووس بیاورم.
س) در این فصل چقدر برای تیم والیبال گنبدكاووس هزینه کرده اید و آیا با نتایجی که برای تيم واليبال هاوش بدست آمد رضایت شما جلب شده است؟
بحث میزان هزینه انجام شده نیست ، در ابتدای فصل با نشستی که با حضور مسئولین شهرستان و استان داشتیم،برآورد اوليه در خصوص هزینه هاي قابل پيش بيني انجام شد ولی با توجه به اتفاقاتي كه در اين فصل افتاد در سال جاری 5/1 برابر آن پیش بینی ها هزینه کردم و البته با توجه به اینکه این کار با کمال میل و به خاطر شاد کردن دل مردم بود هیچ منتی برای آن نیست.
س) با توجه به اینکه شما یک فعال اقتصادی هستید و حساب سود و زیان و منفعت در کار باید برایتان بسیار حائز اهمیت باشد منفعت والیبال چقدر بود که حاضر شدید پول زیادی را پای آن بریزید؟
بله در کارهای اقتصادی همیشه باید سود و زیان را در نظر داشت، من هم با احتساب همین امر سود سرشاری از والیبال نصیبم شد ، سود من شاد کردن دل هواداران ، دعای خیر هزاران هزار نفرعاشق واليبال اين خطه،نشاندن خنده بر لبهای کودکان و نوجوانان و پیرمردان گنبدی و خدمت به والیبال شهرم بود.
با كدام فرمول اقتصادي ميشود اينهمه سود عايد يك فعال اقتصادي كرد؟ آیا می توان برای این موارد ارزش ریالی در نظر گرفت؟ من هیچگاه نخواستم برایم معافیت مالیاتی و یا وامهای آنچنانی و یا رانتها و امتیازات دولتی مهیا کنند چون اگر این کار را می کردم ارزش معنوی کارم از بین می رفت من با کمال میل و بدون کوچکترین منتی برای والیبال شهرم و این مردم خونگرم و قدرشناس هزینه کردم. مطمئنا از نظر مالی ضرر بسیار کردم ولی این زیانهای مادی در برابر چیزی که بدست آوردم قابل قیاس نیست.
من مزد خود را روزی گرفتم که یکی از دوستان من خبر داد در یکی از روستاهای گنبد پسری با معلوليت ذهنی که در شرایط بحرانی قرار دارد و کنترل اش برای خانواده سخت است در هنگام پخش بازیهای تیم والیبال هاوش ساکت در جلوی تلویزیون نشسته و جالبتر اینکه گاها دستهایش را به آسمان بلند کرده و حرفهای نامفهومی را زمزمه می کند، آیا با میلیاردها پول میتواند دعای این کودک را بدست آورد؟
من مزد خود را زمانی گرفتم که پیرمردان و نیز افراد معلولی را دیدم که به رغم تمامی مشکلات در سالن حضور یافته و تیم هاوش را تنها نمی گذارند.
آری من از همان بدو ورود می دانستم در والیبال از نظر مالی سودی نبوده و باید هزینه کنم و با علم به این امر و فقط به خاطر دل خود وارد این عرصه شدم و هم اکنون با گذشت یک سال از آنچه در والیبال عایدم شده است خدا را شاکرم.
س) اگر در ادامه مسیر منفعت اقتصادی از نظر ریالی برایتان مطرح نباشد آیا باز هم به این فعالیت در حمایت از والیبال ادامه خواهید داد؟
من جواب این سوال را تا حدودی در سوال قبلی داده ام، من در والیبال به دنبال منفعت ریالی نبودم ، هنوز هایپر و هتل من نیز افتتاح نشده است که به دنبال تبلیغ برای آن باشم ولی مطمئن باشید در سال 91 بسیار قدرتمند تر از امسال وارد عرصه شده و به عشق این هواداران هزینه خواهم کرد.
از مسئولین نیز می خواهم در این راه مرا تنها نگذاشته و یاری کنند. من همانطور که قبلا هم گفتم خواسته نامعقول و ناممکنی ندارم ، فقط می خواهم در تسریع احداث هایپر و هتل مرا یاری کنند چون با بهر ه برداری از این دو پروژه ضمن اینکه در منطقه اشتغال زایی ایجاد می شود حقیر می توانم با قدرت بیشتر در والیبال و نیز سایر رشته ها سرمایه گذاری کنم.

س) آیا برای حمایت از سایر رشته های ورزشی نیز برنامه دارید؟
مطمئنا، من به فکر تیمداری نیستم بلکه می خواهم هاوش یک باشگاه فرهنگی ورزشی باشد.
باشگاهی که کلیه رشته هایی که در استان و شهر مستعد است تحت پوشش گرفته و در کشور افتخار آفریني نماید ، مطمئن باشید اين کار شدنی و ممکن است و من مصمم به انجام آن هستم و در این راه فقط کمی همراهی می خواهم و در صورت مساعدت قول می دهم در سالهای آتی باشگاه فرهنگی ورزشی هاوش در سطح کشور زبانزد شود.
ضمن اینکه بنده امسال در رشته اسکواش نیز حمایتهایی داشته ام و ورزشکاران گنبدی با نام هاوش در سطح استان مقام برتر کسب کرده اند.
س) با چه اهدافی قصد دارید در والیبال به سرمایه گذاری ادامه دهید؟
از روزی که وارد عرصه والیبال شدم برای خود و باشگاه برنامه بلند مدت و کوتاه مدت پبش بینی کرده ام. برنامه کوتاه مدت من که همانا کسب جایگاه شایسته در والیبال گنبد و کشور و به نوعی مطرح شدن نام باشگاه هاوش بود را به همت حمایتهای هواداران پرشور خیلی زود بدست آوردم و در سال آتی به دنبال ایجاد زیرساختها از جمله تاسیس آکادمی والیبال ، کانون هواداران،كميته پيش كسوتان و ... هستم. توجه ویژه به هوادارانی که از شهرهای مختلف استان و حتی استانهای همجوار برای تماشای بازیهای تیم هاوش به گنبد می آیند مهمترین برنامه من است. شاید باورش سخت باشد ولی ما در لیگ برتر گذشته تماشاگر ثابت از شهرهای مختلف از گمیشان تا مراوه تپه و روستاهای صعب العبور کلاله داشتیم.
من با افتخار اعلام می کنم تیم هاوش طرفدارانی پرو پا قرص از بجنورد ، آشخانه ، شاهرود و ... دارد که در کلیه دیدارهای تیم به گنبد می آیند. باعث افتخار من است که تیم هاوش در هر شهری به میدان می رود بیش از یکصد هوادار دارد و حتی برخی هواداران خود را به یزد رسانده اند تا تیم را تشویق کنند.
برای شادی این عاشقان والیبال و هاوش در نظر دارم برای لیگ برترآینده تیمی قدرتمند ، مقتدر و حرفه ای روانه لیگ برتر نمایم ، تیمی که 4 ماه مانده به مسابقات تمرینات خود را آغاز کرده و اردوهای تداکاتی منظم برگزار نماید.
س) در اصول باشگاه داری حرفه ای توجه به زیرساختها و فراهم نمودن امکانات و تربیت نیروهای انسانی از ضروریتها به شمار می رود و باشگاه موفق خواهد بود که با شیوه های حرفه ای و تدابیری هوشمندانه با پشتوانه در حرکت باشد، در این راستان چه برنامه هایی دارید؟
بله کاملا موافقم، باشگاه داری یعنی همین، یعنی اینکه باید تیمهای مختلف در رده های سنی داشته و به پرورش بازیکن پرداخته شود، گنبد سرشار از استعداد است ولی متاسفانه در سالهای اخیر کمترین توجه به بخش پایه شده است و به نوعی تیمهای پایه ای به حال خود رها شده اند.
در نظر دارم به زودی آکادمی والیبال هاوش را در شهرهای مختلف استان راه اندازی نمایم و از این طریق به باشگاه هاوش و والیبال گلستان خدمت نمایم.
س) در صورت تیمداری در فصل آینده لیگ برتر چه خریدهایی انجام خواهید داد؟
این بستگی به نظر مربی منتخب دارد، اول باید مربی تیم را بر اساس برنامه پیشنهادی انتخاب کرده و از ایشان لیست برای جذب بازیکن بخواهیم.
ولی مطمئن باشد از مربی خود خواهم خواست بهترین ها را در تیم خود داشته باشد چون مردم والیبالدوست استان و گنبد و طرفداران هاوش لایق بهترینها در هر زمینه هستند.
س)امسال بعد از مدتها شاهد پخش زنده و منظم بازيهاي خانگي و بازيهاي خارج از خانه تحت پوشش خبري بوديم بنظر شما اين روند به رشد واليبال كمك خواهد كرد؟
در اينجا جا دارد از مدير كل محترم و كليه پرسنل خدوم صدا و سيماي استان كه با زحمات فراوان كليه بازيهاي خانگي و خارج از خانه تيم واليبال هاوش را پوشش دادند تقدير و تشكر ويژه داشته باشم.امسال با رايزني هاي انجام شده با صدا وسيماي استان گلستان و عقد قرارداد نسبت به اين مهم اقدام شد.طبق نظر سنجي هاي انجام شده بيش از 95% بينندگان از اين روند رضايت كامل داشتند كه اين موضوع با توجه به ارائه بازيهاي تماشاگر پسند امسال تيم واليبال هاوش قابل پيش بيني بود.
س) با تشکر از اینکه وقت خود را در اختیار ما قرار دادید در پایان صحبت خاصی دارید؟
از کلیه هواداران والیبال که یک سال یار و همراه تیم هاوش و بنده بودند کمال تشکر را داشته و در آستانه سال جدید برای کلیه مردم گلستان و خصوصا گنبد آرزوی بهترینها را دارم و از آنها می خواهم در دعاهای لحظه تحویل سال خود این حقیر و مجموعه هاوش را فراموش نکنند.
از مسئولین به خصوص استاندار و معاونین محترم و کلیه مسئولین شهری و استانی که همواره یا رو یاور من بودند کمال امتنان را داشته و از آنها می خواهم به من کمک کنند تا بنده نیز به توانم به عنوان یک خادم به این مردم شریف خدمت نمایم. هواداران والیبال گلستان در انتظار تیم قدرتمند هاوش در لیگ برتر باشند.
استاد نوری آزمون افسانه فراموش نشدنی والیبال گنبد
به دیار باقی شتافت

(استاد نوری آزمون و شاگردان افتخار آفرین اش)
نوری آزمون به دیار باقی شتافت ، یک جمله کوتاه و ساده ولی بسیار سنگین و جبران ناپذیر برای والیبال گنبد و گلستان.
در گنبد نوری آزمون را همه می شناسند، خصوصا مردان قدیمی طرفدار والیبال گنبد و او را پدر والیبال گنبد نیز می نامیدند.
مردی که در دهه شصت آن تیم طلایی را ساخته و مربیگری کرد ، مردی که شاگردانی همچون کوزه لی ، دوجی، آزمون ، همتی ، سرشاد ، قرنجیک، دازگنبدی ، قره داشلی و ... را به والیبال گنبد و ایران تحویل داد.
مردی که به مربی سازنده مشهور بود و همه عمر خود را وقف خدمت به والیبال گنبد و مازندران سابق و گلستان کرد.
شاید ما نسل جوان زیاد وی را نشناخته و آنگونه که باید درک اش نکردیم ولی همه ما می دانیم بخش بزرگی از تاریخ پرافتخار پایتخت والیبال ایران توسط وی نوشته شده است ، بخشی که سرشار از غرور و افتخار است ، بخشی که در آن به نامهایی برمی خوریم که سرنوشت والیبال کشور را عوض کردند.
استاد آزمون در آن سالها تیمی ساخته و پرداخته کرد که شاید تاریخ والیبال شهرمان دیگر همچون تیمی را به خود نبیند.
وی به رغم سن نسبتا بالا هنوز هم پرانگیزه و پرانرژی نشان می داد که به نظر من آن هم نشات گرفته از ورزش و عشق وی والیبال بود.
استاد تا آخرین روزهای عمر خود به عشق خود والیبال خدمت کرده و هیچگاه پا پس نکشید.
صبح روز سه شنبه خبر رسید که استاد رفت ، به همین راحتی ....
استا آزمون بامداد سه شنبه و بعد از بازگشت از مسجد به آرامی و بدون کوچکترین دردی به یکباره دیده از جهان فرو بست تا والیبال گنبد در غم از دست دادن پدر خود بگرید.

(تیم طلایی دهه شصت مازندران با سکانداری استان آزمون - نفر اول ایستاده از راست)
مطمئنا این ضایعه بزرگ تا سالیان سال والیبال شهرمان را تحت الشعاع خود قرار خواهد داد.
این مصیبت جانفرسا را به همه اهالی والیبال گنبد خصوصا به خانواده آن مرحوم و فرزندان برومند اش تسلیت عرض نموده و برای استاد مسلم والیبال گنبد از درگاه ایزد منان علو درجات را خواستارم.

(دوران بازی استاد آزمون - شماره ۸)
عکسهای شادروان آزمون در ادامه مطلب....
سالن المپیک در انتظار حضور والیبالدوستان برای:
آخرین دیدار خانگی تیم والیبال هاوش
و
استقبال از ریاست فدراسیون والیبال

امروز برای والیبالدوستان گلستانی و گنبدی روزی خاص و به یادماندنی است.
امروز تیم والیبال هاوش که امسال تب والیبال را در پایتخت والیبال ایران به نهایت رسانده است برای آخرین بار در لیگ برتر سال ۹۰ در سالن المپیک به میدان می رود.
این تیم که امسال نتایج رویایی کسب کرده (و البته گاها نتایج ناامید کننده نیز داشته است) براستی در دل مردم والیبالدوست این خطه جای گرفته است بطوریکه که امسال رکورد تماشاگر در والیبال گنبد شکسته شد و در دیدارهایی که حریفان ته جدولی به گنبد می آمدند نیز سالن المپیک جای سوزن انداختن نداشت.
و فردا این حضور باید پر رنگ تر از همیشه باشد چون تیم دوست داشتنی هاوش با ستارگانی که جایشان در قلب مردم گنبد است برای وداع با هواداران خود به میدان می رود و البته این وداع میهمان ویژه این نیز دارد: داورزنی ، رئیس فدراسیون والیبال ایران.

فردا تیم هاوش منتظر عاشقان خود است تا از آنان برای حمایتهایی که در طول لیگ برتر داشته اند قدردانی کند و به آنها بگوید والیبال گنبد و تیم هاوش هر چه دارد از آنان دارد.
والیبال گنبد و تیم هاوش نفس خود را از تشویقهای گرم شما هواداران می گیرد و به واقع بدون شما والیبال در گنبد معنایی ندارد.
همچنین مردم در این روز به سالن خواهند آمد تا در حضور رئیس فدراسیون والیبال از زحمات مدیر دلسوز و لایق تیم والیبال هاوش قدردانی ویژه ای داشته و از وی بخواهند حمایتهای خود را از پایتخت والیبال ایران ادامه دهد.
وی امسال با وجود حضور دیرهنگام با مدیریت صحیح تیمی رویایی و دوست داشتنی تشکیل داد تا همه مردم بگویند تیم هاوش ما را به یاد تیم دهه شصت می اندازد.
تیم هاوش با بازیهای زیبای خود پیرمردان والیبالدوستی را که در دهه شصت پای ثابت سالنهای والیبال بودند دوباره به سالنها آورد کاری که هیچ یک از تیمهایی چندین سال اخیر والیبال گنبد قادر به انجام آن نبودند.
مردم گنبد از محمدی خواهند خواست برای سال آینده تیمی به مراتب بهتر و حرفه ای تر از تیم امسال ببندد تا شاهد تحقق شعار هاوش آسیایی باشیم.
امسال والیبال گنبد ثابت کرد با تعصب و حمایتهای هواداران و البته مدیریت حرفه ای همه کار می تواند بکند.
البته همه ما امیدواریم این وداع ، وداع آخر امسال نباشد و تیم هاوش (هر چند امیدها کمرنگ شده است) بتواند به جمع چهار تیم پلی آف راه یابد که از قدیم گفته اند در نا امیدی بسی امید است.....
با دعای خیر مردم و پیرمردنا و نوجوانانی که برای پیروزی ها و شکستهای هاوش اشک ریخته اند هر کاری ممکن است.....
به امید روزهای بهتر و زیباتر برای والیبال گنبد. انشاا...
در هفته هفتم از دور برگشت رقابتهای لیگ برتر والیبال:
شکست غیر قابل باور تیم والیبال هاوش گنبد
نوین کشاروز تهران(۳) - هاوش گنبدکاووس(۰)
(۲۸-۲۶) ، (۲۶-۲۴) ، (۲۵-۱۸)
تیم والیبال نوین کشاورز تهران که در هفته پنجم این رقابتها با شکست دادن سایپا شگفتی ساز رقابتها شده بود در این هفته نیز با شکست دادن تیم هاوش شگفتی های خود را کامل کرد.
در این بازی که در سالن خانه والیبال تهران برگزار شد تیم هاوش بازی را بسیار خوب آغاز کرده و در طول گیم اول از حریف خود برتر بود بطوریکه در اواخر بازی با نتیجه ۲۳-۲۰ به سود گنبد رقم خورده بود ولی متاسفانه در این لحظات از بازی اشتباهات فردی بازیکنان هاوش ورق را به سود تیم نوین کشاورز برگرداند تا این گیم تیم میزبان با نتیجه ۲۸-۲۶ پیش بیافتد.
تیم هاوش در گیم دوم بازی نیز تاحدودی تیم برتر میدان بود ولی متاسفانه همان اشتباهاتی که گیم اول کمر این تیم را شکسته بود در این گیم نیز گریبانگیر گنبدی ها شد تا در نهاتی گیم دو نیز با نتیجه ۲۶-۲۴ به تیم تهرانی به پایان برسد.
در امتیاز اول گیم سوم بدشانسیهای تیم گنبد در برخوردی که بین مجتبی عطار و کارلوس تجدا پیش آمد و با مصدومیت عطار (که انصافا در دو گیم اول بازی خوبی ارائه کرده بود) همراه شد کامل شد. عطار به دنبال این مصدومین با برانکارد به بیرون زمین منتقل و سپس راهی بیمارستان شد.
تیم گنبد با این شکست بهترین فرصت برای هم امتیاز شدن با تیم چهارم جدول را از دست داد تا تیم شهرداری بتواند با خیال آسوده تر به لیگ برتر ادامه دهد.
در این بازی حدود ۲۰۰ هوادار گنبدی نیز برای تشویق تیم خود به سالن آمده بودند که در پایان بازی با ناراحتی سالن را ترک کردند.
سایر نتایج هفته هفتم:
عذرخواهی آرمات از هواداران تیم والیبال هاوش گنبد
حتما در جریان مصاحبه ناشیانه و بی ادبانه مسعود آرمات بر علیه والیبال گنبد و تماشاگران و باشگاه هاوش قرار گرفته اید.
این مربی پس از شکایت باشگاه هاوش به کمیته انظباطی فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران چند روز پیش ضمن مصاحبه ای از مردم گنبد و نیروی انتظامی عذرخواهی نموده است.
البته اینکه وی اشتباه خود را پذیرفته است در نوع خود قابل تحسین است ولی به نظر من باشگاه هاوش باید شکایت خود را پیگیری نماید تا درس عبرتی باشید برای سایر مربیان که پس از شکست فضاحت بار در گنبد برای توجیه خود پیش مدیران باشگاه از تماشاگران گنبدی مایه نگذارند.
اگر وی توسط کمیته انضباطی تنبیه نشود از این پس همه مربیان ابتدا مصاحبه کرده و وقتی آبها از آسیاب افتاد با یک عذرخواهی قضیه را تمام می کنند.
بهر حال مصاحبه این مربی نادم را می خوانید:
سرمربی تیم والیبال نوین کشاورزی از هوادارن تیم هاوش گنبد و نیروی انتظامی این شهر به خاطر مصاحبه اخیرش عذرخواهی کرد.
مسعود آرمات در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری پانا تصریح کرد: از تمامی هواداران خون گرم گنبدی عذرخواهی می کنم و از طریق این رسانه می گویم که هواداران این شهر یکی از بهترین های ایران هستند.
وی در ادامه با عذرخواهی از نیروی انتظامی حاضر در سالن مسابقه گفت: ماموران نیروی انتظامی در این دیدار به خوبی هیجان هوادارن گنبدی را کنترل کرده و با درایت خاص و همیشگیشان وظایف خود را به نحو احسن انجام دادند.
وی اظهار داشت: ضمن عرض پوزش از کدورتی که ممکن است برای برخی از عزیزان پیش آمده باشد، اعلام می کنم که از صحبت های من سو برداشت شده است. بازهم از تمامی هواداران و نیروی انتظامی شهر گنبد عذر خواهی می کنم.
در جدال مدعیان پایتختی والیبال ایران:
هاوش ثابت کرد گنبدکاووس پایتخت
راستین والیبال ایران است
سالن المپیک و تیم هاوش به کابوس تیمهای لیگ برتری تبدیل شده است

هاوش گنبدکاووس (۳) - شهرداری ارومیه(۰)
(۲۵ - ۲۲) ، (۲۵ - ۱۶) ، (۲۵ - ۲۰)
در هفته ششم از دور برگشت لیگ برتر والیبال ایران عصر روز گذشته در سالن المپیک گنبدکاووس دو تیمی که ادعای پایتختی والیبال ایران را داشته و دارند به مصاف هم رفتند.
این دیدار که در وهله اول جدال برای صعود به جمع چهار تیم اول و حضور در پلی آف به نظر می رسید در واقع جنگ برای اثبات ادعای پایتختی والیبال ایران بود.
تیمهای هاوش گنبدکاووس و شهرداری ارومیه که در لیگ برتر سال جاری نتایج بسیار خوبی کسب کرده بودند در این دیدار به دنبال کسب پیروزی و ۳ امتیاز بازی بودند.
دو تیم در این دیدار پر هیجان در گیمهای اول و سوم بازی پایاپای به نمایش گذاشتند ولی در گیم دوم تیم هاوش حاکم مطلق میدان بود.
تیم هاوش در این بازی یک تیم به تمام معنا بود و همه بازیکنان بهترین بازی ممکنه را ارائه کردند.
تجدا و قائمی ستاره های غیر قابل مهار بودند و عطار نیز نشان داد هنوز دود از کنده بلند می شود، وی با دریافتهای دیدنی و مطمئن خود نقش غیر قابل انکاری در برتری تیم هاوش داشت.
ولی پور در دفاع و اسپک عالی ظاهر شد و ناظری نیز با سرویسهای خود نقش موثری در موفقیت تیم داشت.
و اما فرانسیسکو با پاسهای طلایی خود کاری کرد کارستان ، رحمان رئوفی نیز در امتیازات حساس با سرویسهای هدفدار خود کمر تیم شهرداری ارومیه را شکست.
البته نباید فراموش کنیم که در این پیروزی هواداران والیبال که باز هم سالن المپیک گنبد را با تشویقهای خود به لرزه در آروده بودند نقشی غیر قابل انکار داشتند.
به هر حال تیم والیبال هاوش گنبدکاووس با این پیروزی ضمن اثبات اینکه گنبد پایتخت والیبال ایران است جایگاه خود در رده پنجم تثبیت و فاصله امتیازات خود را با تیم چهارم جدول به دو امتیاز رساند تا همچنان در کورس صعود به مرحله پلی آف باقی بماند.
تیم گنبد با این پیروزی به کابوسی برای مدعیان لیگ برتر و تیمهای میلیاردی تبدیل شده است و تاکنون از چهار تیم بالانشین سه تیم حداقل یکبار طعم زمینگیر شدن در برابر هاوش را چشیده اند و تنها سایپا توانست از جهنم گنبدجان سالم به در برود.

در حاشیه
- تیم والیبال ارومیه که می دانست در گنبد روز سختی را در پیش خواهد داشت به هر طریق ممکن علیرضا بهبودی ، پاسور خوب و مغز متفکر تیم خود را به این بازی رساند ولی آنها نمی دانستند که تیم گنبد وقتی اراده کند بهبودی که سهل است بهترین پاسور دنیا را نیز که در اختیار داشته باشند کاری از پیش نخواهند برد.
- تماشاگران در این دیدار برای تیم خود سنگ تمام گذاشته و نکته حائز اهمیت اینکه پس از درخواست مهدی محمدی مدیر عامل باشگاه هاوش دیگر شاهد حضور هواداران به داخل زمین پس از پایان بازی نیستیم و این نشان دهنده قدرشناسی مردم و محبوبیت باشگاه هاوش و مدیر عامل باشگاه است.
- در پایان گیم اول مدیرعامل باشگاه هاوش در حرکتی نمادین به یک تماشاگر معلول و نیز به یکی از تماشاگران مسن حاضر در سالن شاخه گلی را اهدا کرد که این حرکت وی با تشویق هواداران همراه بود.
- امیدوار حاتمی ریاست محترم کیمته داوران فدراسیون والیبال که در این بازی به عنوان ناظر حضور داشت از نحوه برگزاری بازی رضایت کامل داشت.
- در آغاز بازی احسن ا.. شیرکوند و علیرضا بهبودی در حرکتی تحسین برانگیز به سوی بای محمد دوجی رفته و از وی برای بازی رخصت گرفتند و از تیم هاوش نیز محمد ولی پور از نیمکت نشینان ارومیه رخصت طلبید ولی در این بین متاسفانه فرهاد عادلی که والیبال خود را مدیون گنبد و بای محمد دوجی است نه در تمرین روز قبل و نه در بازی به گذشته خود و به شهری که والیبال اش را مدیون آنان است ادای دین نکرد. لازم به ذکر اینکه عادلی سه سال پیش در حالی با تائید دوجی به تیم گنبد پیوسته بود که در ارومیه جایگاهی نداشته و در تمرینات تیم دسته اولی پره سر گیلان رد شده بود. وی با پیوستن به تیم گنبد و با حمایتهای همین تماشاگران به یک ستاره تبدیل شد و حالا.....
- امسال حضور مسئولین سیاسی و .. شهرستان در سالن والیبال بی سابقه است بطوریکه برای اولین بار در چند سال اخیر در یکی از بازیهای گذشته شاهد حضور شهردار و نیز اعضای شورای شهر در سالن مسابقه بودیم و به نظر حقیرجامعه والیبال این امر را به روابط قوی و حسنه نورمحمد کوچکی رییس پرتلاش هیئت والیبال شهرستان و محمدی مدیر عامل باشگاه هاوش مدیون است.
- عکاسانی از تهران برای پوشش جنگ سنتی ارومیه و گنبد به این شهر آمده بودند.
سایر نتایج هفته ششم:
|
پيكان (۳) - گتي پسند(۱) |
|
|
شهرداري تبريز(۳) |
- |
نوين كشاورز(۰) |
|
باريج اسانس(۳) |
- |
آلومينيوم المهدي(۰ |
|
كاله مازندران(۳) |
- |
پيشگامان كوير(۰) |
|
كرمان (۰) |
- |
سايپا البرز (۳) |
|
هاوش گنبد(۳) |
- |
شهرداري اروميه (۰) |
عکسهای منتخب در ادامه مطلب.....
عکاس: محمد علی بگلی
پیروزی بر اهواز ، تمرین برای بازیهای حساس یزد و ارومیه
تجدا، بهترین خارجی لیگ برتر والیبال ایران و محبوب هواداران گنبدی
هاوش گنبدکاووس (۳) - مناطق نفت خیز جنوب (۱)
تیم والیبال هاوش گنبدکاووس در هفته سوم رقابتهای لیگ برتر والیبال ایران روز چهارشنبه گذشته در گنبد میزبان تیم مناطق نفت خیز جنوب بود.
تیم هاوش که در این روز ابراهیم چابکیان تازه پیوسته را در ترکیب خود می دید بازی را خوب و جنگنده آغاز کرد و به تماشاگران نوید انجام یک بازی مقتدرانه را داد.
گیم اول با نتیجه (۲۵-۱۶) به سود هاوشی ها به پایان رسید.
بازیکنان هاوش گیم دوم را نیز خوب آغاز کردند و البته تیم اهوازی نیز ضمن خو گرفتن با جو سالن پایاپای تیم هاوش پیش رفت ولی در نهایت این گیم با نتیجه (۲۵-۲۳) به سود هاوش به پایان رسید.
بازیکنان گنبد گیم سوم را با غرور کاذب آغاز کردند و در نهایت نیز این گیم را با نتیجه (۲۵-۲۱) به میهمان خود واگذار نمودند.
در نهایت در گیم چهارم تیم گنبد که نمی خواست در این بازی امتیاز از دست بدهد سند پیروزی خود را با برتری (۲۵-۲۱) و در مجموع بازی نیز (۳-۱) به نام خود امضا کرد تا سه امتیاز شیرین را به حساب خود بیافزاید.
در این بازی مجتبی عطار لیبروی متعصب و جنگنده تیم هاوش از گیم دوم به دلیل کمر درد نتوانست به بازی ادامه دهد و بای محمد دوجی نیز برای پوشش خلاء وی از رحمان رئوفی در نقش لیبرو استفاده کرد.
تیم گنبد با این برد جایگاه خود را در رده پنجم جدول رده بندی تثبیت کرده و نیم نگاهی نیز به رده چهارم دارد.
این تیم در هفته آتی دو بازی حساس با پیشگامان کویر در یزد و شهرداری ارومیه در گنبد دارد که با پیروزی در این دو بازی می تواند به حضور در جمع چهار تیم مرحله ژلی آف امیدوارتر باشد.
قبل از آغاز این بازی مهدی محمدی، مدیرعامل باشگاه هاوش ضمن تقدیر و تشکر از هواداران و حمایتهای آنان در خصوص جلسه کمیته انضباطی فدراسیون با آنان سخن گفت و از هواداران خواست در پایان بازی از ورود به داخل زمین خودداری کنند که والیبالدوستان نیز با قبول صحبتهای وی نشان دادند چقدر برای مدیرعامل تیمشان احترام قائل هستند.
سایر نتایج هفته چهارم:
سایپا البرز 3 - 2 شهرداری ارومیه
پیكان تهران 3 - 1 باریج اسانس كاشان
هاوش گنبد 3 - 1 مناطق نفت خیز جنوب
شهردای تبریز 2 - 3 پیشگامان كویر یزد
آلومینیوم المهدی 1 - 3 نوین كشاورز
هیئت والیبال كرمان 1 - 3 گیتی پسند اصفهان
كاله آمل 3 - 1 میزان خراسان
عکسهای منتخب بازی در ادامه مطلب.....
(عکس: مهدی رحیمی)
اظهارات سرمربی کشاورز نوین:
در توجیه شکست مفتضحانه خود در گنبد و جوابیه باشگاه هاوش
مسعود آرمات برای والیبالدوستان شاید آشنا باشد ولی مطمئنا این آشنایی نه به واسطه اسم و رسم والیبالی و بازی و یا مربیگری درخشان بلکه به واسطه حضور در تیم متمول بانک کشاورزی سابق و نوین کشاورز فعلی، مصاحبه های جنجالی و بی محتوا بعد از شکست تیم اش (که شکستهای تیم وی کم هم نبوده و نخواهد بود) و جذب بازیکن اسمی و کسب نتیجه در حد لیگ دسته دوم بوده است.
این مربی پرمدعا ولی حراف در آخرین مصاحبه خود برای توجیه شکست فجیع و بی چون و چرای تیم خود در برابر تیم والیبال هاوش و برای اینکه در نزد مدیران بانک کشاورزی (که وی با پول بی زبان این بانک در حال کسب نتایج درخشان است!! ) با خبرگزاری پانا مصاحبه جالبی انجام داده است که هر شخص عاقل و والیبال شناسی را به خنده وا میدارد.
وی در حالی صحبت از ناداوری و توهین تماشاگران کرده است که تیم اش (۳-۰)و با اختلاف امتیاز زیاد نتیجه را واگذار کرده و حتی در گیم سوم با نتیجه (۲۲-۸) عقب افتاده بود و با عرق خجالت در پیشانی به دنبال سوراخ موش برای فرار بود، ولی در این مصاحبه به گونه ای حرف زده اشت که انگار در بازی پنج گیمه و با اختلاف امتیاز نزدیک شکست خورده است.
وی گویا فقط شنیده است در برخی موارد خصوصا در شهرهای پرتماشاگر می توان برای توجیه زمین و زمان را به دوخت، ولی توجیه نشده است این کار در چه شرایطی و چگونه باید انجام شود.
جالب است بدانید ایشان در آخر مصاحبه خود گفته است در نیم فصل دوم نتایج بهتری خواهد گرفت و نتیجه بهتر ایشان این بوده است که در هفته اول نیم فصل دوم در تهران تیم بدون برد کرمان را به زور ۳ بر ۲ برده و در هفته دوم نیز در تهران به کاشان ۳-۱ باخته است!!!؟؟؟
به نظر می رسد این مربی با این مصاحبه ها به دنبال حفظ جایگاه خود در تیم بانک کشاورزی به رغم شکستهای مفتضحانه است.
من نمی دانم چرا مدیران بانک کشاورزی با این هزینه هایی که کرده اند و با نتایج بدی که این مربی گرفته است چرا هنوز به فکر تغییرات در کادر فنی خود نیستند.
به هر حال تیم والیبال هاوش به نمایندگی از تماشاگران و جامعه والیبال از این شخص به کمیته انضباطی فدراسیون شکایت کرده است و وی باید جوابگوی اظهارات بچگانه خود باشد.
در کنار این شکایت روابط عمومی باشگاه هاوش جوابیه ای نیز به خبرگزاری پانا فرستاده است.
در ذیل ابتدا مصاحبه طنز گونه این مربی پرافتخار والیبال ایران(!!) و نیز جوابیه باشگاه هاوش را می خوانید:
آرمات در گفت و گو با پانا:
تماشاگران گنبدی یاغی بودند / اگر بازیکن ما کشته می شد چه کسی پاسخگو بود؟
خبرگزاری پانا: سرمربی تیم والیبال نوین کشاورزی گفت: بازی کردن در بعضی از شهرستان ها خوب و راحت است ولی تماشاگران تعدای از شهرها مانند گنبد و کاشان اذیت می کنند و بازی کردن مقابل آن ها بسیار دشوار است.
مسعود آرمات در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری پانا در خصوص شکست مقابل تیم والیبال هاوش گنبد تصریح کرد: تیم ما شروع بسیار خوبی داشت ولی پس از مدتی تماشاگران منتسب به این تیم ما را بسیار اذیت کردند. آنها به صورت مداوم به تیم ما فحش و ناسزا می داند.
وی ادامه داد: بازی را با نتیجه 3 بر صفر به این تیم واگذار کردیم. پس از بازی با بطری سر "بهمن جهاندیده" بازیکن تیم ما را هدف قرار دادند به طوری که سر او به شدت دچار ورم شد. من در حال مصاحبه با رسانه ها بودم که تماشاگران این تیم از سر و کول من بالا می رفتند. در این بین پلیس فقط نظاره گر اتفاقات بود.
سرمربی نوین کشاورزی افزود: هوادارن تیم هاوش گنبد صندلی های ورزشگاه را به طرف همدیگر پرتاب می کردند. خودشان ، خودشان را می زدند. وای به حال اینکه ما برنده از میدان خارج می شدیم. روز گذشته تماشاگران بازی ما با گنبد یاغی شده بودند. این یک بازی است. به دست آوردن پیروزی به چه قیمتی؟
وی اظهار داشت: اگر بطری پرتاب شده به گیج گاه بازیکن ما برخورد می کرد و خدایی نکرده او فوت می کرد، چه کسی جوابگو بود؟
آرمات گفت: پلیس هم در این بین فقط نظاره می کرد. وقتی نیروهای امنیتی دیدند که خلیی شلوغ شده است و تماشاگران در هنگام مصاحبه از سروکول من بالا می روند با باتوم تمام آنها را فراری دادند. در هنگام خروج از ورزشگاه ما را اسکورت کردند که مبادا تماشاگران ما را مورد آزار و اذیت قرار بدهند.
وی تصریح کرد: بازی کردن در بعضی از شهرستان ها واقعا خوب و راحت است ولی تماشاگران تعدای از شهرها مانند گنبد و کاشان اذیت می کنند و بازی کردن مقابل آن ها بسیار دشوار است.
سرمربی تیم والیبال نوین کشاورزی اضافه کرد: داوران جرات نمی کنند در این شهرهای امتیازات 50-50 را به تیم میهمان بدهند. اگر داوران چنین کاری را انجام بدهند، آنها را بی چاره می کنند.
وی ادامه داد: امسال بر روی جوانان سرمایه گذاری کردیم و با قرار دادن 2 ، 3 بازیکن باتجربه بتوانیم نتایج مطلوبی کسب کنیم ولی روز گذشته بازیکن جوانم را تعویض کردم و وقتی در حال صحبت کردن با وی بودن مشاهده کردم دستانش از شدت الفاظ رکیک درحال لرزش است و رنگ صورتش پریده است.
آرمات تصریح کرد: تیم گنبد به احتمال فروان در بیشتر بازی های خارج از خانه شکست می خورد.
وی اضافه کرد: در ست اول یکی دو اشتباه داوری وجود داشت. در این ست داور خط چند اشتباه مرتکب شد. همیشه گفته ام به داد ما برسید. از فدراسیون خواهش کرده ایم که داوران خط را هم از شهرستان ها انتخاب کنید.داوران خط واقعیت اذیت می کنند. این موضوع را 10 بار به سازمان لیگ گفته ام باز هم می گویم به داد ما برسید.
سرمربی تیم والیبال نوین کشاورزی گفت: فیلم توپی را که نیم متر داخل زمین خوابیده است را در اختیار دارم که داور خط آن را اوت اعلام کرده است. اگر داور خط آن توپ را اوت اعلام نکند تماشاگران از آن بالا زن و بچه او را روی هوا می برند.
وی اظهارداشت: نتیجه تیم ما به مراتب بهتر از فصل گذشته خواهد بود.
جوابیه باشگاه هاوش گنبد به مصاحبه مسعود آرمات
خبرگزاری پانا: باشگاه هاوش گنبد نسبت به مصاحبه سرمربی تیم والیبال کشاورز نوین جوابیه ای صادر کرد.
به گزارش خبرگزاری پانا ، جوابیه باشگاه هاوش گنبد به شرح ذیل است:
احتراما، ضمن آرزوی توفیق روز افزون برای حضرتعالی و همکاران محترم ، در خصوص مصاحبه مورخه 19/10/90 آقای مسعود آرمات، سرمربی تیم والیبال کشاورز نوین مواردی را به استحضار میرساند.
شایسته است با توجه به مطالب عنوان شده در این به اصطلاح مصاحبه که سراسر توهین و افترا به تماشاگران گنبدی، نیروی انتظامی و جامعه والیبال گنبد می باشد جوابیه ذیل را در سایت آن خبرگزاری محترم قرار دهید.
ضمن اینکه این شهرستان شکایت از نامبرده در مراجع قانونی را برای خود محفوظ می داند.
در ابتدای جوابیه لازم می دانیم جهت اطلاع این مربی محترم نتایج تیم والیبال هاوش در نیم فصل اول لیگ برتر را باستحضار برسانیم: تیم والیبال هاوش گنبد در نیم فصل اول از 13 بازی صاحب 7 پیروزی و 6 شکست شده و باید یادآور شوم برتری های قاطع تیم هاوش در دیدارهای خارج از خانه بوده است.
به گواه سرمربی و بازیکنان تیم هاوش راحت ترین بازی که تیم گنبد در لیگ برتر امسال داشته دیدار برابر نوین کشاورز بوده است و گواه مدعای ما نیز برتری (22-8) در گیم سوم است که بعد از این نتیجه سرمربی تیم هاوش بازیکنان اصلی خود را تعویض کرده و جمعی از بازیکنان ذخیره را روانه میدان نمود و تیم این مربی پرمدعا حتی نتوانست حریف بازیکنان نوجوان و ذخیره تیم هاوش شود.
ایشان در مصاحبه خود تماشاگران گنبدی را یاغی معرفی کرده است و مطمئنا وی ابتدا در پیشگاه خداوند متعال و نیز همچنین در کمیته انظباطی فدراسیون والیبال جوابگوی اظهارات خود خواهد بود.
تماشاگران گنبدی بهترین هواداران والیبال در ایران هستند و تاکنون به رغم اینکه تیم هاوش سه بار در خانه بازی های (2-0) برده را در نهایت (3-2) واگذار کرده است کوچکترین مشکلی پیش نیاورده و حتی در پایان بازی دو تیم را تشویق نمودند که در این خصوص گواه ما گزارش ناظران این دیدارها و نیز مصاحبه مربیان حریف است.
این مربی محترم که دو سه سالی است با بودجه کلان دولتی تیمداری می نماید و تاکنون نیز همیشه (به غیر یک یا دوبار) در برابر تیمهای گنبدی شکست را پذیرفته ، در دیدار برابر هاوش حرفی برای گفتن نداشت و با نتایج بسیار ضعیف مغلوب شد ، حال نمی دانیم داوری و تماشاگران در این شکست چه نقشی داشته اند؟
اصولا برخی مربیان وقتی که تیمشان با نتایج نزدیک شکست می خورد برای موجه جلوه دادن خود نزد مدیران و جامعه والیبال اینگونه توجیه ها را دارند ولی تاکنون کمتر دیده ایم مربی که تیمش به واسطه ارائه بازی مبتدی تیم اش در برابر حریف تحقیر شده است چنین بهانه هایی بیاورد!
براستی بدست آوردن پیروزی و توجیه شکست مفتضحانه به چه قیمتی؟؟ آیا برای توجیه یک شکست ارزش دارد اینگونه به مردم یک شهر و هزاران هزار هوادار والیبال توهین نمائید؟ آیا ارزش دارد برای توجیه عملکرد ضعیف تیم و کادر فنی و نیز موجه جلوه دادن شکست سنگین (در برابر مدیران زحمتکش بانک کشاورزی) اینگونه ماموران زحمت کش نیروی انتظامی را زیر سوال ببرید؟
برادر گرامی، اگر شکست اینگونه برای شما سخت بود قبل از بازی اعلام میکردی تا تیم هاوش بازی را به گونه ای دیگر ادراه کرده و جلوی آبروریزی شما را می گرفت!
از آن خبرگزاری محترم نیز می خواهیم برای اینکه صحت گفته های ما اثبات شود مصاحبه ای با نماینده محترم فدراسیون والیبال در دیدار مذکور (آقای احمد بندری) ترتیب دهید تا والیبال دوستان از زبان ایشان که مسئول مستقیم برگزاری دیدار است بخوانند در گنبد چه اتفاقی افتاده و تماشاگران گنبدی چه کاری کرده اند..
امیدواریم در والیبال ایران روزی فرا برسد که همه ورزشکاران و مربیان با فکر و دانش خود به فکر ارائه والیبال زیبا و کسب نتیجه بوده و به دنبال این نباشند که با کلمات زیبا بر دانش پائین و شکست سنگین تیم خود سرپوش بگذارند.
با تشکر
روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی هاوش گنبدکاووس
به رغم همه حاشیه سازیهای تیم کاله آمل و باحمایت ۶ هزار هوادار :
شیران گنبدی
ببرهای کاغذی مازندران را شکار کردند
- گنبدیها بار دیگر ثابت کردند که تنها پایتخت والیبال ایران گنبد است و بس
-تیم کاله آمل هم بازی را باخت و هم اخلاق را
- کاله در این بازی بهترین بازی فصل خود را انجام داد (به گواه مصاحبه
عطایی با واحد خبر ) ولی حریف غیرت بازیکنان هاوش و تماشاگران
گنبدی نشد.
-با شکست دادن تیمهای پیکان و کاله، گنبد نشان داد هنوز قلب والیبال
ایران در گنبد می تپد و این شهر هر چند پول های آنچنانی ندارد ولی
چیزهایی دارد که هیچ تیم دیگری با پول نمی تواند بخرد .
-با توجه به اتفاقات روی داده مطمئنا کاله ایها باید منتظر تنبیهات شدید از
سوی فدراسیون باشند خصوصا عطایی و شریعتی چون توهینهای بدی به
ناظران و داوران کرده و سعی در به جنجال کشیدن بازی داشتند.
هاوش گنبدکاووس (۳) - کاله آمل(۲)
داور اول: محمد حسین شفقی
داور دوم:نادر انصاری
ناظران: اسماعیل صباغ - احمد بندری
هفته دوم رقابتهای لیگ برتر والیبال ایران روز چهارشنبه گذشته با برگزاری یک دیدار در سالن المپیک گنبدکاووس پیگیری شد.
در این دیدار استقبال هواداران به قدری زیاد بود که حدود شش هزار تماشاگر وارد سالن شده و بیش از ۵ هزار نفر نیز به دلیل تکمیل ظرفیت سالن پشت دربهای بسته ماندند.
تیم کاله که هواداران آملی به آنها لقب ببرهای شمال داده اند با ارائه بازی زیبا و نیز استفاده از ناهماهنگی و بازی ضعیف تیم هاوش دو گیم اول و دوم را با نتایج (۲۵-۱۹) و (۲۵-۱۴) از آن خود نمودند تا یاس و ناامیدی در سالن المپیک گنبد حکمفرما شود.
ولی هوادارانی که از شهرهای دور و نزدیک برای جمایت از تیم خود آمده بودند یکشنبه هفته گذشته شاهد خلق معجزه از سوی بازیکنان محبوب خود بودند و در این دیدار نیز نیم نگاهی به بیدار شدن شیران خفته خود داشتند.
نکته جالب توجه اینکه در این بازی به رغم آنکه تیم هاوش دو گیم اول را واگذار کرده و (۲-۰) از میهمان خود عقب افتاد تماشاگران حاضر در سالن نه صندلی شکسته به داخل سالن پرتاب کردند و نه به زمین و زمان فحاشی کردند، کاری که در برخی شهرها از دیرباز مرسوم می باشد و البته وجه تمایز پایتخت والیبال ایران با سایر شهرهای کشور نیز در همین است.
در دامه بازی همانگونه که تماشاگران انتظار داشتند آتشفشان هاوش فوران کرده و شیران گنبدی از گیم سوم چنان بازی زیبایی ارائه کردند که ملی پوشان تیم کاله مات و مبهوت نظاره گر بازی بوده و فرصتی برای اظهار وجود نیافتند.
تیم هاوش گیمهای سوم و چهارم این دیدار زیبا را با نتایج (۲۵-۲۰) و (۲۶-۲۴) به سود خود به پایان رساندند.
مطمئنا بازیکنانی همچون نادی ،زرینی، نظری افشار، علیزاده و .... هیچگاه فکر نمی کردند در گنبد به چنین روزی گرفتار شده و در گرداب هاوش گرفتار شوند.
در این بازی فرهاد قائمی ستاره بی چون و چرای میدان بود و از گیم سوم تا پایات بازی هر کاری خواست با نامهای بزرگ کاله کرد تا همگان یکصدا فریاد بزنند:" ولاسکو یادت باشه فرهاد باید باشه"
در گیم پنجم این بازی و زمانی که تیم کاله بازی را از دست رفته می دید همچون همیشه با کارهای روانی سعی در بر هم زدن نظم بازی و تضعیف روحی تیم گنبد داشت ولی در نهایت با درایت ناظران و داوران باز هم تیر عطایی و یاران وی به سنگ خورد.
بازیکنان آملی در دو گیم (که برنده از زمین خارج شده بودند) کوچکترین اعتراضی به داور نداشتند و مربی این تیم همه رای های داور را با سر خود تائید می کرد و داور وقتی بد و ضعیف شده که آملیها بازی را از دست رفته دیدند.
اوج این اعتراضها در گیم پنجم بود، زمانی که فحاشی های شریعتی (کمک مربی کاله) به داور و ناظر در نهایت به اخراج وی منجر شد.
در ادامه این درگیریها عطایی به بازیکنان خود دستور ترک میدان و رفتن به رختکن داد که در همین بین سعید معروف او را متقاعد کرد از تصمیم خود صرفنظر کند تا همچون بازی با گیتی پسند باخت (۳-۰) دیگری نصیب این تیم نشود.
جالب ترین نکته در این بین عکس العمل داور مسابقه به خارج شدن تیم کاله از زمین بود ، آقای شفقی در این صحنه با خونسردی تمام سمت خروجی منتهی رختکن را به آنان نشان داد تا عطایی و یاران اش فکر نکنند می تواند داور را تهدید کنند.
البته لازم به ذکر اینکه تیم آمل در سالهای قبل نیز چنین برنامه هایی در گنبد پیاده کرده بودند ولی خوشبختانه هر بار تیرشان به سنگ خورده بود.
در حاشیه بازی:
-با همکاری نیروی انتظامی در این دیدار دربهای سالن از ساعت ۲ بعدالظهر باز شد و ساعت ۳ در حالی ظرفیت سالن کامل شده بود که بیش از ۷ هزار نفر در پشت دربهای بسته مانده بودند که در ادامه با هماهنگی نیروی انتظامی تعدادی از این افراد وارد سالن شدند بطوریکه سالن المپیک حدود ۶ هزار نفر را در خود جای داده بود و البته با این وجود بیش از ۳ هزار نفر امکان ورود نیافتند.
- تماشاگران گنبدی در بازی برابر کاله از نظر میزان استقبال از والیبال در ایران رکوردی دست نیافتنی بر جای گذاشتند بطوریکه حتی خود بازیکنان گنبد مبهوت جمعیت حاظر در سالن شده بودند.
- جمعی از بازیکنان قدیمی آمل همچون شعبانپور و ... به همراه حبیب کوزه لی برای تماشای این دیدار به سالن المپیک آمده بودند تا یاد و خاطره دهه شصت برای هواداران والیبال گنبد زنده شود.
- هواداران در این بازی پارچه های متعددی که حاوی شهارهای زیبا بود با خود به سالن آورده بودند. در یکی از این پارچه ها جمله زیبایی نوشته شده بود به این مصمون که " هاوش تیرو کمان آرش"
-در کنار بازی قابل تحسین بازیکنان هاوش و نیز حمایتهای هواداران نباید از تعویضهای بای محمد دوجی نیز غافل شد. وی با تعویضهای طلائی خود نقش غیر قابل انکاری در پیروزی تیم گنبد داشت.
- اعتراضهای بازیکنان و کادر فنی تیم کاله به داور از واخر گیم چهارم و درست از زمانی که آنها بازی را از دست رفته می دیدند آغاز شد و نادی، معروف و شریعتی بارها و بارعها به داورد اعتراض میکردند.
-در پایان بازی برخی از تماشاگران، بازیکنان تیم هاوش و نیز مهدی محمدی ، مدیر عامل باشگاه هاوش را که به واسطه حمایتهای خالصانه از تیم محبوبیت خاصی در نزد هواداران پیدا کرده است بر دوش خود گرفته و در سالن دور افتخار زدند.
-این دیدار از شبکه گلستان و شبکه مازندران به طور مستقیم پخش می شد.
-در طول برگزاری این دیدار به رغم آنکه ۶ هزار نفر در سالن المپیک حضور داشتند ناظران بازی از تماشاگران رضایت کامل داشتند.
- تیم والیبال هاوش گنبد با این پیروزی و در حالی که تیم گیتی پسند اصفهان در برابر حریف خود شهرداری ارومیه شکست خورده است به رده پنجم جدول صعود کرد.
سایر نتایج هفته دوم لیگ برتر:
آلومينيوم المهدي 0 - پيشگامان كوير 3
شهرداري تبريز3 - ميزان خراسان 1
سايپا البرز 3 - مناطق نفت خيز جنوب 0
سايپا البرز 3 - مناطق نفت خيز جنوب 0
عکسهای منتخب بازی در ادامه مطلب...
ابراهیم چابکیان به تیم هاوش گنبد پیوست

تیم والیبال هاوش گنبدکاووس برای حضور پرقدرت در دور برگشت لیگ برتر والیبال "ابراهیم چابکیان" را جذب کرد.
این بازیکن که از چندی پیش در تمرینات تیم والیبال هاوش حضور داشت روز گذشته با حضور در دفتر باشگاه هاوش قرارداد دوساله با این تیم منعقد کرد.
وی یکی از بازیکنان مطرح والیبال گنبدکاووس است که سابقه حضور در تیمهای نئوپان گنبد، استقلال گنبد، بانک صادرات مشهد ، جواهری گنبد را در کارنامه دارد.
چایکیان سابقه عضویت در تیم ملی والیبال نوجوانان و جوانان جهان را در کارنامه خود دارد و به همراه تیم ملی نوجوانان ایران به مقام قهرمانی نوجوانان جهان نیز دست یافته است.
وی در دور رفت لیگ برتر والیبال به دلیل مشکل نظام وظیفه نتوانست در لیگ برتر حضور یابد ولی در دور برگشت با حل مشکل به تیم هاوش پیوست.
با حمایت پنج هزار هوادار عاشق والیبال:
گلادیاتورهای والیبال گنبد ، پیکان پرمدعا را
شکست دادند
هاوش گنبدکاووس (۳) - پیکان تهران (۲)
رقابتهای لیگ برتر والیبال روز یکشنبه گذشته با برگزاری یک دیدار از هفته اول دور برگشت در سالن المپیک گنبدکاووس دنبال شد.
در این دیدار تیم هاوش میزبان مدافع عنوان قهرمانی این رقابتها ُ پیکان تهران بود.
با آغاز بازی دو تیم تا امتیاز ۸ پا به پای هم پیش رفتند ولی از آن به بعد این تیم پیکان بود که نبض بازی را در دست گرفته و این گیم را با نتیجه (۲۵-۱۸) و نیز گیم دوم را نیز با نتیجه (۲۵-۲۱) از آن خود نمود.
بازیکنان گنبدی در این دو گیم انسجام لازم را نداشتند و نتوانستند بازی خوبی را ارائه نمایند.
با آغاز گیم سوم با درخشش خیره کننده هاوشیها سالن به یکباره منفجر شد و شور و شوق به هوادارانی که از اقصی نقاط گلستان به سالن آمده بودند بازگشت.
سرویسها و اسپکهای فرهاد قائمی در کنار دریافتهای بی نقص مجتبی عطار و اسپکهای پُتک گونه کارلوس تجدا نسخه تیم پیکان را در این گیم پیچید.
گیم چهارم نیز همین حکایت ادامه داشت و سالن المپیک با هزاران هواداری که در خود جای داده بود شاهد قدرتن مایی گلادیاتورهای والیبال صحرا بود و در این بین بازیکنان پرمدعا و مغرور پیکان چاره ای جز سکوت و بالا بردن دستهای خود به نشانه تسلیم نداشتند.
و اما گیم پنجم......
آغاز این گیم با شروع طوفانی هاوش همراه بود بطوریکه این تیم با سرویسهای سیل آسای فرهاد قائمی با نتیجه (۷-۰) از حریف خود پیش افتاده و در نهایت نیز با امتیاز (۸-۱) زمین بازی عوض شد.
شاید کمتر والیبالدوست و کارشناسی باور کند که تیم پسکان مدعی با این نتیجه در گیم پنجم زمین عوض کرده باشد و در نهایت نیز این گیم با نتیجه (۱۵-۸) و کل بازی نیز با نتیجه (۳-۲)به سود شیران گنبدی خاتمه یافت.
تیم هاوش با این برد ضمن رساندن امتیاز خود به ۲۷ و تثیبت جایگاه خود در رده ششم امتیازات خود را با تیم پنجم برابر کرد و منتظر لغزشی از سوی تیمهای صدر جدول است تا جای آنان را بگیرد.
در حاشیه بازی:
- با وجود اینکه بیش از ۵ هزار تماشاگر در داخل سالن حضور داشتند بیش از ۲ هزار نفر نیز پشت دربهای سالن ماندند و مجبور شدند برای تماشای بازی از شبکه گلستان به خانه های خود بروند.
- با وجود اینکه مهدی محمدی (مدیر عامل باشگاه هاوش) بر خلاف برخی مدیر عاملان کمتر به دنبال مطرح کردن خود است ولی محبوبیت خاصی در نزد هواداران گنبدی دارد و این عاشقان والیبال با تشویقهای خود نشان میدهند که گنبدیها افرادی قدرشناس هستند.
- در گیم دوم چند تماشاگر به مجتبی عطار توهین نمودند که این کار آنان با عکس العمل سایر هواداران همراه بود.
- با باز شدن به موقع دربهای سالن و همکاری صمیمانه نیروی انتظامی و انتظامات سالن مشکلی در ورود و خروج والیبال دوستان پیش نیامد.
- لیبروی تیم پیکات در طول بازی بارها شیطنتهایی جهت تخریب روحیه تیم هاوش انجام داد که خوشبختانه بی ثمر بود.
- متاسفانه پس از بازی برخی تماشاگران با مراجعه به بنده و البته از قول یکی از بازیکنان پیکان گفتند که قبل از بازی فردی به اصطلاح گنبدی (؟؟؟!!!) به تیم پیکان مثلا نقاط ضعف و قوت تیم گنبد را گزارش نموده و از آنان خواسته است تیم گنبد را قلع و قمع کنند. وی به آنان گفته است که گنبد ضعف بدنی دارد و برای بازی ۵ گیمه کم می آورد که خوشبختانه بازیکنان هاوش با حمایت هواداران تودهنی محکمی به این فرد و دار ودسته اش زده و روسیاه نمود. این همان فردی است که بعد از بازیها با سایپا و اصفهان که با شکست گنبد همراه بود به همه تبریک می گفت.این فرد همان فردی است که قبل از بازی با تیم شهرداری تبریز از مسعود افتخاریان خواهش کرده بود هاوش را (۳-۰) ببرید.
-پس از بازی هواداران گنبدی بازیکنان و مربیان گنبدی را بر شانه های خود گرفته و تا رختکن بردند.
نتایج سایر بازیهای هفته اول دور برگشت:
کاله مازندران 3 - شهرداری تبریز 1
نوین کشاورز تهران 3 - کرمان 2
هاوش گنبد 3 - پیکان تهران 2
باریج اسانس کاشان 3 - شهرداری ارومیه 1
پیشگامان کویر یزد 3 - گیتی پسند اصفهان 1
مناطق نفت خیز جنوب 0 - آلومینیوم المهدی هرمزگان 3
میزان خراسان رضوی 1 - سایپا البرز 3
عکسهای منتخب ببازی در ادامه مطلب.....
سلامی دوباره به عاشقان راستین
والیبال در پایتخت والیبال ایران
سلام
دوستان عزیز و هواداران والیبال گنبدکاووس، چند وقتی بود به دلیل مشغله کاری این حقیر (بر خلاف میل باطنی) این وبلاگ دیر به دیر به روز شده و تا حدودی غیر فعال شده بود که از این بابت از همه شما عذرخواهی می کنم و البته از شما سژاسگزارم که باز هم مرا فراموش نکرده و با نظرات خود مرا شرمنده می کردید.
با توجه به شور و شوقی که با حضور قدرتمند تیم والیبال هاوش در بین هواداران والیبال شهرمان ایجاد شده است فکر کردم به رغم همه مشغله هایی که دارم کم لطفی است اگر در اطلاع رسانی اخبار والیبال کوتاهی نمایم.
از امروز تصمیم دارم باز هم در کنار شما و با شما باشم (البته اگر به واسطه همراهی تیم در دیدارهای خارج از خانه در اطلاع رسانی کوتاهی شد و برخی خبرها دیر گذاشته شد عذرخواهی می نمایم).
از شما سروران گرامی نیز خواهش می کنم همچنان حامی والیبال شهر و تیم هاوش و اگر قابل و نیز صلاح میدانید این وبلاگ باشید.
به امید موفقیت تیم والیبال هاوش گنبدکاووس. انشا....
فرهاد سال افزون در تمرینات تیم والیبال هاوش گنبد

در تمرینات دو روز اخیر تیم والیبال هاوش گنبدکاووس یک بازیکن جدید حضور دارد.
وی که یکی از بازیکنان جوان و مطرح والیبال کشور است فرهاد سال افزون نام دارد.
این بازیکن کاپیتان تیم ملی نوجوانان در مسابقات جهانی ایتالیا و در دوره حضور معدنی عضو تیم ملی بزرگسالان بوده است .
سال افزون که سابقه حضور د رتیم پتروشیمی بندر امام را دارد، سال گذشته عضو تیم والیبال داماش گیلان بوده و در سال جاری نیز در ترکیب تیم پیکان حضور داشته و گویا برای جدا شدن از این تیم رضایت پیمان اکبری را جلب کرده است.
سال افزون با ۲۲ سال سن و ۲ متر قد در پست پاسور بازی می کتد.
وی هم اکنون در خدمت سربازی می باشد و به عنوان سرباز فدراسیون می تواند در تیمهای کشور بازی کند.
براساس اعلام مسئولین تیم هاوش هنوز مربیان و مدیران هاوش در خصوص جذب این بازیکن تصمیم قطعی نگرفته اند و طی چند روز آتی تکلیف این بازیکن مشخص خواهد شد.
تیم والیبال هاوش هم اکنون دو پاسور به نامهای فرانسیسکو سوتلدو و حاجی محمد گوگجلی را در ترکیب خود دارد.
به غیر از سال افزون در ده روز اخیر ابراهیم چابکیان نیز در تمرینات تیم هاوش حضور دارد. چابکیان برای عقد قرارداد با تیم گنبدی مشکلی به نام مشمول خدمت سربازی بودن را دارد.
بازی های گروه 'الف' رقابتهای لیگ برتر والیبال ایران از روز 5 آذر ماه لغایت ۱۱ آذر با حضور هفت تیم به میزبانی باشگاه هاوش گنبدکاووس و در سالن شهید اترك طیار شهرستان گنبدكاووس برگزار می شود.
در گروه 'الف' این رقابت ها، هفت تیم سایپای البرز، كشاورز نوین تهران، باریج اسانس كاشان، شهرداری تبریز، شهرداری ارومیه، كاله آمل و هاوش گنبدكاووس حضور دارند.
همچنین در گروه 'ب' این رقابت ها كه در همین زمان در شهر اصفهان با حضور تیم های پیكان تهران، گیتی پسند اصفهان، مناطق نفت خیز جنوب، كرمان، پیشگامان كویر یزد، آلومینیوم المهدی بندرعباس و مشهدالرضا مشهد برگزار می شود.
لازم به ذکر اینکه بنا بر اعلام فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران گروه بندی این رقابتها بر اساس منطقه جغرافیایی بوده است.
با همه این تفاصل به نظر می رسد این گروه بندی عادلانه نبوده و توازن لازم بین دو گروه برقرار نیست و در گروه 'الف' كه در شهرستان گنبدكاووس برگزار می شود، قطب های با سابقه و ریشه دار والیبال ایران همچون گنبد، آمل، ارومیه و تبریز قرار گرفته اند، ضمن اینكه تیم های سایپا، كشاورز و كاشان نیز در رده سنی جوانان تیمهای قدرتمندی دارند.
حال اینکه این گروه بنید به درخواست چه تیمهایی بوده و چرا به اینصورت انجام گرفته است جای خود ولی چه خوب بود فدراسیون والیبال تیم های حاضر در رقابتها را حضور نمایندگان کلیه تیمها براساس قرعه و یا حداقل در گروه بندی منطقه ای و نه به صورت شمال و جنوب بلكه به صورت شرق و غرب گروه بندی می كرد تا توازن بیشتر بین گروه ها ایجاد می شد و قطب های والیبال كه قطعا در والیبال حرف های بسیاری برای گفتن دارند در یك گروه قرار نمی گرفتند.
تیم گنبدکاووس در این رقابتها به مربیگری تاج محمد داز گنبدی و امید قلیچ راد حضور خواهد یافت.
اسامی بازیکنان تیم والیبال جوانان هاوش:
۱-وحید سید نیاز -۲- نورا.. معتمد -۳- آرمین نظری -۴- عیسی بک زاده -۵-
احسان طاطار -۶- ژرویا ثمری -۷- عبدالسلیم عربی -۸- کیوان صحنه
(فرزند زنده یاد غیاث الدین صحنه) -۹- میکائیل ناظری قوجق -۱۰-
عبدالطیف ایگدری-۱۱- فرید قائمی -۱۲- یعقوب خرمالی
لازم به ذكر است، از هر گروه رقابت های لیگ برتر جوانان، سه تیم برتر به مرحله دوم بازی ها صعود می كنند و تیم های منتخب دو منطقه بازی های خود را در مرحله دوم بصورت متمرکز برای تعیین تیم قهرمان پیگیری خواهند كرد.
برنامه روز اول این رقابتها:
سایپا - باریچ اسانس کاشان ساعت ۳۰/۱۴
شهرداری تبریز - کشاورز نوین ساعت ۳۰/۱۶
شهرداری ارومیه - کاله آمل ساعت ۳۰/۱۸
تیم والیبال جوانان هاوش گنبد در روز اول این رقابتها استراحت دارد.
آدرس سالن: انتهای خیابان رسالت - سالن شهید اترک طیار
جدول رده بندی لیگ برتر والیبال ایران
تا پایان هفته ششم
|
معدل |
امتیاز |
باخت |
برد |
بازی |
نام تیم |
رده |
|
1.18 |
17 |
0 |
6 |
6 |
سایپا البرز |
1 |
|
1.08 |
15 |
0 |
6 |
6 |
کاله آمل |
2 |
|
1.09 |
15 |
1 |
5 |
6 |
پیکان تهران |
3 |
|
1.10 |
14 |
2 |
4 |
6 |
شهرداری ارومیه |
4 |
|
1.16 |
14 |
1 |
5 |
6 |
گیتی پسند اصفهان |
5 |
|
1.03 |
9 |
3 |
3 |
6 |
شهرداری تبریز |
6 |
|
1.00 |
8 |
4 |
2 |
6 |
هاوش گنبدکاووس |
7 |
|
0.96 |
8 |
3 |
3 |
6 |
باریج اسانس کاشان |
8 |
|
0.90 |
8 |
3 |
3 |
6 |
کویر یزد |
9 |
|
0.98 |
8 |
4 |
2 |
6 |
نوین کشاورز |
10 |
|
0.96 |
5 |
4 |
2 |
6 |
آلومینیوم بندرعباس |
11 |
|
0.90 |
2 |
5 |
1 |
6 |
میزان خراسان |
12 |
|
0.84 |
2 |
6 |
0 |
6 |
مناطق نفت خیز |
13 |
|
0.80 |
1 |
6 |
0 |
6 |
کرمان |
14 |

عید سعید قربان
بر عموم مسلمین جهان مبارک باد
نبرد شمالیها بازنده نداشت :
هاوش گنبد در زمین کهکشانیهای والیبال ایران سربلند بود
هفته دوم رقابتهای لیگ برتر والیبال ایران در هفته دوم با برگزاری ۷ دیدار در شهرهای مختلف کشور دنبال شد.
در مهمترین بازی این هفته تیم هاوش گنبدکاووس در آمل و در حضور ۳ هزار هوادار آملی میهمان تبم پرستاره امسال لیگ برتر والیبال ایران بود.
در این دیدار تیم گنبد بازی را کوبنده آغاز کرد و توانست با درخشش بازیکنان خود گیم اول را با نتیجه قاطع (۲۵-۱۶) پیروز شود تا نگرانی در چهره بازیکنان و مربی مغرور کاله نمایان شود.
بازی دو تیم در گیم دوم نیز سراسر هیجان بود ، تیم گنبد در این گیم از بازی نیز تیم برتر میدان بود ولی در نهایت اشتباهات فردی ، الطاف داوران خط و نیز اشتباهات داوری باعث شد تیم گنبد به رغم برتری در بازی در نهایت (۲۴-۲۶) بازنده شود.
در گیم سوم نیز تیم گنبد با هنرنمایی پاسور خود و نیز درخشش ستاره های جوان و خصوصا کارلوس تجدا ونزوئلایی و سرویسهای فرهاد قائمی بازی خوبی ارائه کرد و توانست نتیجه این گیم را به سود خود به پایان برساند.
در گیم چهارم تیم گنبد افت محسوسی داشت و در نهایت با بازی منسجم تیم کاله این گیم را با نتیجه (۲۵-۱۸) به حریف واگذار کرد.
گیم پنجم این بازی نیز بسیار جذاب و نفس گیر بود و در نهایت تیم میزبان که از حمایت تماشاگران خود سود می برد توانست با نتیجه (۱۵-۱۲) بر میهمان خود غلبه نماید.
در پایان این بازی تیم گنبد توانست با یک امتیاز با ارزش از آمل به شهر خود بازگردد و سهم تیم کاله کهکشانی نیز ۲ امتیاز بود.
در سایر دیدارهای هفته دوم لیگ برتر والیبال نتایج زیر بدست امد:
کرمان (۰) - پیکان (۳)
باریچ اسانس کاشان(۳) - گسترش نوین کشاورز(۲)
میزان خراسان(۱) - شهرداری تبریز(۳)
شهرداری ارومیه(۲) - گیتی پسند اصفهان(۳)
مناطق نفت خیز(۰) - سایپا (۳)
پیشگامان کویر (۳) - الومینیوم المهدی(۳)
برای تجدید روحیه تیم والیبال پیکان تهران:
تیم هاوش اولین قربانی لیگ برتر والیبال ایران

لیگ برتر والیبال ایران در فصل ۱۳۹۰ از روز چهارشنبه با برگزاری ۷ دیدار در شهرهای مختلف آغاز شد و تیمهای لیگ برتر امسال رونمایی شدند.
هفته اول را می توان به نوعی هفته میزبانها نامید چون از ۷ دیدار برگزار شده در ۵ بازی تیمهای میهمان طعم شکست را چشیدند.
در مهمترین بازی که به نوعی افتتاحیه لیگ به شمار میرفت تیم هاوش گنبدکاووس در تهران به مصاف تیم پیکان، قهرمان سال قبل این رقابتها رفت.
حضور تماشاگران خونگرم گنبدی و گلستانی اعزامی از طرف باشگاه هاوش و نیز همشهریان مقیم تهران و حومه گرمای خاصی به سالن خانه والیبال تهران داده بود و البته اندک تماشاگران اجاره ای تیم میزبان نیز حضور داشتند.
این بازی در نوع خود سرشار از حاشیه بود. در روز قبل از این دیدار بازیکنان سال قبل تیم جواهری شکایت کرده و فدراسیون نیز مانع صدور کارت بازی بازیکنان هاوش شده بود که این امر در ساعت ۳۰/۲ بعدالظهر مرتفع شد و کارتها تحویل گردید.
در ادامه مسئولین تیم در هتل متوجه شدند که کارت بازی کارلوس تجدا صادر نشده است و در تماس تلفنی مشخص شد که تائیدیه فدراسیون ونزوئلا برای فرانسیسکو سوتلدو انجام نشده است و فدراسیون نیز به اشتباه به جای این بازیکن کارت بازی تجدا را نگاه داشته اند.

با توجه به فاصله زمانی ایران و ونزوئلا تماس با فدراسیون این کشور نیز فایده نداشت چون در آن کشور ساعت ۳ بامداد بود.
تماسهای متعدد با مسئولین فدراسیون ایران برای حل مشکل نیز بی فایده بود و دوستان از صدور مجوز بازی خودداری کرده اند و این امر در حالی بود که سال گذشته تیم والیبال مشهد (که از قضا رییس سازمان لیگ نیز مشهدی و ساکن این شهر است) با مشکلی حادتر از این مواجه بود و بازیهای این تیم یک هفته عقب افتاد و در ادامه در دو هفته بعد نیز بازیکنان خارجی این تیم بدون مجوز فدراسیون جهانی بازی کرده بودند.
جالب اینکه بازیکن گنبدی مجوز فدراسیون جهانی را داشته و فقط تائید فدراسیون ونزوئلا را کم داشت و تائیدیه این فدراسیون نیز قطعی بود.
مسئولین فدراسیون اگر می خواستند می توانستند با مجوز رییس فدراسیون این کار را انجام دهند ولی....
به هر حال تیم پیکان که نماینده ایران در جام باشگاهاهی جهان بود و در این رقابتها نتایج بدی کسب کرده بود برای حضور در لیگ برتر نیاز به تجدید روحیه داشت و گنبد بهترین قربانی ....
امیدوارم فدراسیون والیبال همیشه اینگونه قانونی عمل کرده و برای تیمهای دیگر نیز چنین مواردی را رعایت کند و در آینده شاهد نباشیم که فدراسیون برای برخی تیمهای فراتر از قانون عمل کرده و برایشان امتیازات غیر قانونی قائل شوند.
(در خصوص نحوه صادر شدن مجوز باید به اطلاع هوادران برسانم که صدور مجوز سه مرحله دارد: مرحله اول که مربوط به باشگاه درخواست کننده است و باشگاه باید بازیکن را از سایت مربوطه انتخاب کند که این کار انجام گرفته بود. مرحله دوم تائید بازیکن مربوطه است که این کار هم توسط بازیکن انجام گرفته بود. مراحل بعدی تائید فدراسیون جهانی و نیز تائید فدراسیون ونزوئلا می باشد که از این مراحل نیز فقط تائید فدراسیون ونزوئلا و ایران باقی مانده بود و حتی ۲۰۰۰ دلار مربوط به فدراسیون جهانی نقدا به فدراسیون ایران پرداخت شده بود)
امیدواریم تیم گنبد در ادامه لیگ بتواند این شکست را جبران کرده و موفقیت در لیگ برتر را جشن بگیرد.

همچنین در سایر دیدارهای لیگ برتر نتایج ذیل بدست آمد:
گیتی پسند اصفهان (۳) - پیشگامان کویر یزد (۰)
شهرداری ارومیه (۳) - باریچ اسانس کاشان(۰)
شهرداری تبریز (۲) - کاله آمل (۳)
برق کرمان (۰) - گسترش نوین کشاورز (۳)
المهدی بندرعباس (۳) - مناطق نفت خیز جنوب (۲)
سایپا تهران (۳) - میزان خراسان (۰)
برای اولین بار در والیبال ایران:
مراسم معارفه و جشن لباس توسط باشگاه
هاوش ،در پایتخت والیبال ایران برگزار شد
یوسف رحیمی به نمایندگی از تماشاگران پیراهن شماره ۲۰ را دریافت نمود
مراسم معارفه بازیکنان و جشن لباس برای اولین بار در والیبال ایران توسط باشگاه هاوش گنبدکاووس در پایتخت والیبال ایران برگزار شد.
در اين مراسم كه با عصر دیروز با حضور فرماندار، فرماندهي نيروي انتظامي ناحيه گنبدكاووس و جمعي از مسئولين سياسي و ورزشي شهرستان ،پيشكسوتان واليبال شهر ، خبرنگاران و جمعي از هواداران و دبیر و رییس کمیته داوران هیئت والیبال استان و نیز محمود علی نژاد داور بین المللی والیبال برگزار شد، بازيكنان به رسم یادبود لباسهاي اين فصل تيم هاوش را از مسئولين شهر تحويل گرفتند.
اين آئين تاكنون در بين تيمهاي مطرح فوتبال ايران متوال بوده و در واليبال براي اولين با در گنبدكاووس و توسط تیم هاوش برگزار شد.
فرماندار گنبدكاووس در اين مراسم گفت: افرادي همچون مدير عامل باشگاه هاوش از روي عشق و علاقه و بدون چشمداشتي در واليبال هزينه مي كنند و ما بايد قدر چنين افرادي را بدانيم.
' حيدرعلي احمدي' افزود: شركتهاي بزرگ براي تبليغ كالاهاي خود در ورزش سرمايه گذاري مي كنند ولي افرادي همچون 'محمدي' مديرعامل تيم هاوش كه در شهرهاي كوچكي همچون گنبدكاووس در ورزش هزينه مي كنند دل بزرگي دارند و فقط عشق به خدمت مي تواند چنين روحيه اي را در افراد ايجاد كند چرا كه وي كالايي براي تبليغ ندارد.
وي ضمن بيان جايگاه واليبال گنبدكاووس در كشور گفت: واليبال گنبدكاووس از چنان درجه اي در كشور برخوردار است كه مسئولين استان و شهرستان براي حمايت از اسپانسر و مدير باشگاه هاوش بسيج شده اند و قدردان حمايتهاي وي هستند.
فرماندار گنبدكاووس افزود: از مطبوعات و رسانه ها مي خواهيم با نگاه مثبت و حمايتي به اين تيم نگاه كرده و بطور همه جانبه از تيم هاوش حمايت كنند.
رئيس تربيت بدني گنبدكاووس نيز گفت: پيدا كردن افرادي كه دل و جرات سرمايه گذاري در ورزش را داشته باشند بسيار سخت است و ما خوشحاليم فردي همچون محمدي را پيدا شده كه امسال توانسته تحولي عظيم در واليبال گنبدكاووس ايجاد كند كه نمونه آن برگزاري اين جشن براي اولين بار در واليبال كشور است.
'ابراهيم غفاري ' گفت: من لازم مي دانم از اقاي جواهري نيز كه در دو سال گذشته حامي تيم ما بوده و حضور اسپانسر بومي در واليبال گنبدكاووس را استارت زد تشكر كنم.
وي گفت: مدير باشگاه هاوش ديدگاههاي بزرگي دارد و شما مطمئن باشید با تفكرات وي تا چند سال آينده واليبال گنبد را در رقابتهاي آسيايي خواهيم ديد.
در ابتدای مراسم اهدا لباس پیرراهن شماره ۲۰ به رسم یادبود و به نمایندگی از همه تماشاگران خونگرم گنبدی به "یوسف رحیمی" لیدر باسابقه والیبال گنبد اهدا شد و در ادامه بازيكنان تيم هاوش با حضور در جايگاه البسه ورزشي خود را از مسئولين سياسي و ورزشي شهر تحويل و عكسي به يادگار با پيراهن تيم خود گرفتند.
در حاشیه:
- باشگاه هاوش گنبدکاووس از کلیه مسئولین سیاسی و ورزشی استان و شهرستان برای حضور در این مراسم دعوت به عمل آورده است ولی ظاهرا این مراسم برای اکثر این عزیزان (خصوصا دوستان مرکز استان) از اهمیت زیادی برخورد نبود تا معلوم شود...
- رحمان رئوفی بازیکن بد شانس تیم هاوش که در تمرین روز یکشنبه مصدوم شده بود با عصا در این مراسم حاضر شده بود.
- استراهیل بالف کمک مربی بلغار تیم پس از دریافت لباس خود با فریاد هاوش پیروز حاضران را به وجد آورد.
- پدر بزرگوار آقای محمدی ، مدیر عامل باشگاه نیز در این مراسم حضور داشت.
- آقای مقدس نژاد مجری خوش صدای سیمای گلستان مجری این برنامه بود و با صدای دلنشین خود گرمای خاصی به جشن بخشیده بود.
- یکی از بخشهای جذاب این جشن اجرای موسیقی سنتی بود که با استقبال هواداران همراه شد.
عکسها منتخب مراسم در ادامه مطلب.....
به همت باشگاه فرهنگی ورزشی هاوش:
اعزام تماشاگران گنبدی برای دیدار تیمهای
هاوش گنبدکاووس - پیکان تهران
تیم والیبال هاوش گنبدکاووس در نظر دارد برای دیدار برابر تیم پیکان تهران از تماشاگران خونگرم و علاقه مند به والیبال جهت اعزام به تهران ثبت نام به عمل آورد.
لذا از کلیه علاقه مندان به والیبال دعوت به عمل می آید جهت ثبت نام از ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه
مورخه ۲۴/۷/۹۰ الی ساعت ده صبح روز سه شنبه مورجه ۲۶/۷/۹۰ به سالن المپیک مراجعه
نمایند.
مسئولیت ثبت نام بر عهده ابراهیم ناظری بوده و رحمان رحیمی سید نیز در این امر با ایشان همکاری می نماید.
تماشاگران علاقه مند ساعت ۳۰/۵ صبح روز چهارشنبه از محل سالن المپیک عازم تهران خواهند شد.
حاصل بازیهای دوستانه تیم هاوش در تهران:
شکست در برابر بانک کشاورزی و تساوی در برابر سایپا
تیم والیبال هاوش گنبدکاووس یرای آماده سازی بیشتر تیم جهت پرقدرت در لیگ برتر والیبال روز دوشنبه عازم تهران شد تا دو دیدار تدارکاتی برابر تیمهای بانک کشاورزی و سایپا برگزار نماید.
این تیم سه ساعت پس از ورود به تهران در سالن غیر استاندارد بانک کشاورزی به مصاف این تیم رفت و به رغم برتری در گیم اول در نهایت با نتیجه (۳-۱) مغلوب شد.
همچنین این تیم در دیدار دوم امروز (سه شنبه) در سالن اختصاصی سایپا به مصاف این تیم رفت و توانست بازی زیبا و قدرتمندانه ای را ارائه نماید.
این بازی در نهایت با تساوی (۲-۲) به پایان رسید و دو تیم توافق کردند به دلیل خستگی بیش از حد بازیکنان گیم پنجم برگزار نشود.
تیم والیبال هاوش امشب به سوی گنبد حرکت کرده و از فردا تمرینات خود را برای آماده سازی تیم در سالن المپیک دنبال خواهد کرد.
برای حضور پرقدرت در لیگ برتر والیبال:
تیم والیبال هاوش گنبد کامل شد
مربي بدنساز و تمرين دهنده حرفه اي بلغاري براي تقويت كادر فني به تيم واليبال هاوش ملحق شد.
اين مربي با سال 42 سال سن 'استراهيل بالف' نام دارد كه روز جمعه وارد گنبدكاووس شده و روز یکشنبه قرارداد خود را با تيم هاوش منعقد كرد.
این مربی سوابق مربيگري بسيار خوبي دارد كه از آن جمله مي توان به كمك مربيگري در تيم ملي بلغارستان، مربيگري در تيم هاي جوانان و نوجوانان و زنان بلغارستان، مربيگري تيم ملي واليبال جوانان و بزرگسالان پاكستان، مربيگري تيم ملي بحرين، مربيگري در تيم باشگاهي در بحرين و قهرماني ليگ بحرين، مربيگري در كشور عربستان اشاره كرد.
برنامه دور رفت رقابتهای لیگ برتر والیبال ایران اعلام شد
برنامه دور رفت رقابتهای لیگ برتر والیبال ایران در سال ۹۰ اعلام شد. بنا بر اعلام سایت فدراسیون والیبال دور رفت این رقابتها از روز چهارشنبه مورخه ۲۷ مهرماه آغاز و روز چهارشنبه ۱۴ دیماه به پایان خواهد رسید.
برنامه بازیهای دور رفت تیم والیبال هاوش گنیدکاووس به شرح ذیل است:
|
بازی |
مکان |
ساعت |
روز |
تاریخ |
|
هاوش گنبد - پيكان |
تهران |
۱۷ |
چهارشنبه |
۹۰/۷/۲۷ |
|
كاله مازندران - هاوش گنبد |
آمل |
۱۷ |
یکشنبه |
۹۰/۸/۱ |
|
هاوش گنبد - میزان خراسان |
گنبد |
۱۷ |
چهارشنبه |
۹۰/۸/۴ |
|
مناطق نفت خيز - هاوش گنبد |
اهواز |
۱۷ |
یکشنبه |
۹۰/۸/۸ |
|
هاوش گنبد - پیشگامان کویر |
گنبد |
۱۷ |
چهارشنبه |
۹۰/۸/۱۱ |
|
شهرداري اروميه - هاوش گنبد |
ارومیه |
۱۷ |
یکشنبه |
۹۰/۸/۱۵ |
|
هاوش گنبد - نوین کشاورز |
گنبد |
۱۷ |
یکشنبه |
۹۰/۹/۲۰ |
|
كرمان - هاوش گنبد |
کرمان |
۱۷ |
چهارشنبه |
۹۰/۹/۲۳ |
|
هاوش گنبد - باریچ اسانس |
گنبد |
۱۷ |
یکشنبه |
۹۰/۹/۲۷ |
|
هاوش گنبد - گیتی پسند |
گنبد |
۱۷ |
چهارشنبه |
۹۰/۹/۳۰ |
|
آلومينيوم المهدي - هاوش گنبد |
بندرعباس |
۱۷ |
یکشنبه |
۹۰/۱۰/۴ |
|
هاوش گنبد - سایپا البرز |
گنبد |
۱۷ |
چهارشنبه |
۹۰/۱۰/۷ |
|
هاوش گنبد - شهرداری تبریز |
گنبد |
۱۷ |
چهارشنبه |
۹۰/۱۰/۱۴ |
با حضور مدیرعامل باشگاه:
قرارداد بازیکنان خارجی تیم والیبال هاوش گنبد منعقد شد
قرارداد بازیکنان خارجی تیم والیبال هاوش گنبدکاووس بعدالظهر امروز با حضور مدیرعامل این باشگاه منعقد شد.
این بازیکنان که "کارلوس تجدا ریورا" و "فرانسیسکو سوتلدو" نام دارند تبعه کشور ونزوئلا بوده و عضو تیم ملی کشور خود می باشند.
کارلوس تجدا با ۳۰ سال سن در پست پشت خط زن یکی از بازیکنان سرشناس آمریکای جنوبی بوده و از ۱۸ سالگی پیراهن تیم ملی بزرگسالان کشور خود را بر تن نموده است.
وی به همراه تیم ملی کشور خود بارها مقام قهرمانی ، نایب قهرمانی و مقام سوم رقابتهای کوپا آمریکا (قهرمانی آمریکای جنوبی) را بدست آورده و در المپیک چین نیز حضور داشته است.
در ویترین افتخارات این بازیکن حضور در تیم لیگ کشورهای اسپانیا، ایتالیا، آرژانتین،ترکیه و کره و کسب دو مقام قهرمانی اسپانیا ، مقام قهرمانی سری (ب) ایتالیا ، مقام سوم آرژانتین ، مقام چهارم لیگ ترکیه و مقام چهارم لیگ کره دیده می شود.
فرانسیسکو سوتلدو نیز به عنوان پاسور با ۲۵ سال سن در کلیه رده های سنی عضو تیم ملی کشور خود بوده و از ۱۹ سالگی پیراهن تیم ملی بزرگسالان ونزوئلا را بر تن نموده است.
وی ۴ سال عضو تیم "پیرین بالکان" بلغارستان و نیز یک سال عضو تیم "پی ال والی" فنلاند بوده و مقام سوم لیگ حرفه ای بلغارستان نیز از افتخارات وی در رده باشگاهی است.
لازم به ذکر اینکه "آلکسی میتف" پاسور دو سال پیش تیم یزد و بازیساز دوم تیم ملی بلغارستان در تیم باشگاهی ذخیره فرانسیسکو بوده است.
سوتلدو با داشتن گذرنامه بلغاری یک بازیکن دو ملیتی محسوب می شود.
این دو بازیکن تمرینات خود را از روز شنبه با تیم هاوش شروع کرده اند.
لازم به ذکر اینکه کمک مربی خارجی تیم هاوش نیز تا پایان هفته جاری به این تیم خواهد پیوست.
پس از دست دادن بازیکنان با داور زن:
این بار حذف یکی از نقاط والیبال خیز ایران از
نقشه فدراسیون والیبال!!

در جريان رقابتهاي واليبال جام ملتهاي آسيا يكي از نقاط واليبال خيز كشورمان از نقشه ايران حذف شد.
گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، در كتابچه اي كه در جريان رقابتهاي واليبال جام ملتهاي آسيا منتشر شد و در آن زيبايي هاي مناطق مختلف كشور ايران در قالب عكس در اختيار مهمانان قرار گرفت نكته قابل توجهي وجود دارد و آن هم حذف استان واليبال خيز گلستان در نقشه ايران است.
البته اين تنها ايراد اين نقشه نيست و به غير از آن عدم وجود استانهايي چون خراسان شمالي و جنوبي و همچنين ايرادات نوشتاري در نام استانهايي همچون اصفهان، چهار محال و بختياري، قم و قزوين از ديگر موارد عجيب در اين نقشه ايران است.
جا دارد مسئولان برگزار كننده اين مسابقات در اين گونه مسائل دقت بيشتري به خرج دهند تا مهمانان خارجي علاوه بر اينكه به خوبي با مناطق مختلف و زيبايي كشورمان آشنا ميشوند با خاطره اي خوش نيز كشور عزيزمان را ترك كنند.
پس از افتضاح دست دادن بازيكنان با داور زن مسابقه ايران- افغانستان اين دومين اشتباه فدراسيون داور زني است كه اميدواريم اين مصداق تا سه نشه بازي نشه در مورد آنها صدق نكند و به همين جا ختم شود و با قهرماني تيم ملي واليبال كشورمان همراه باشد.
به رغم سنگ اندازی برخی دوستان گنبدی:
قرارداد بازیکنان تیم هاوش گنبد در سازمان لیگ ثبت شد
در آخرین روز از مهلت ثبت قرادادهای تیمهای والیبال لیگ برتر ، تیم والیبال هاوش گنبدکاووس نیز قرادادهای خود را به همراه ۵ تیم دیگر ثبت کرد تا جمع تیمهای ثبت نام شده برای لیگ برتر سال نود به ۱۲ تیم برسد.
اسامی تیمهای ثبت نام شده عبارتند از : شهرداری تبریز ، سایپا البرز ، بانک کشاورزی ،هاوش گنبد ، کاله آمل ، آلومینیوم المهدی بندرعباس ، نماینده کرمان، شهرداری ارومیه ، پیشگامان کویر یزد ، گیتی پسند اصفهان ، مناطق نفت خیز جنوب ، باریج اسانس کاشان.
در این بین عدم ثبت نام دو تیم پیکان تهران و پتروشیمی بندرعباس علامت سوالی را در برابر فدراسیون والیبال قرار داده است.
نکته این است که فدراسیون در قبال این کوتاهی دو تیم چه سیاستی را دنبال خواهد کرد؟ آیا بر اساس اعلام قبلی این دو تیم را حذف می کند یا اینکه فرصتی دوباره به این دو تیم خواهد داد که این امر نیز قطعا با اعتراض برحق سایر تیمها مواجه خواهد شد.
از سخنان رییس سازمان لیگ چنین بر می آید که گزینه دوم مد نظر فدراسیون می باشد.
منوچهر پورحسن در پاسخ به این پرسش که "آیا برای تیمهای پیکان و پتروشیمی مهلت دوبارهای جهت ثبت قرارداد بازیکنان در نظر گرفته خواهد شد؟" گفته است: در این مورد پس از صحبت با رئیس فدراسیون والیبال تصمیم گیری خواهد شد.
و این یعنی اینکه .......
نکته قابل توجه برای والیبال دوستان گنبدی اینکه در ثبت قرارداد بازیکنان تیم والیبال هاوش گنبد یکی از دوستان گنبدی به دنبال سنگ اندازی بود که خوشبختانه این مشکل با مدیریت و درایت رییس هیئت والیبال شهرستان و پادرمیانی نمابنده مجلس، مدیر کل تربیت بدنی استان گلستان و نیز رییس تربیت بدنی گنبد ختم به خیر شد.
شاید مسئولین نیز از کارهای این دوست گنبدی و نام وی اطلاعی نداشته باشند ولی بنده وی به واسطه برخی دوستان، او را شناسایی کرده ام و مطمئنا اگر او بخواهد به کارهای خود ادامه دهد به هواداران معرفی خواهم کرد تا عاشقان والیبال بدانند کسی که مورد حمایت آنان بوده و هر چه دارد از والیبال دارد و با والیبال به محبوبیت و البته ثروت رسیده است چگونه امروز به خاطر عقده های شخصی و نیز مسائل مالی تبر به دست گرفته است تا تیشه به ریشه والیبال این شهر بزند.
از نکات جالب توجه روز آخر ثبت قراردادها پیوستن امیر حسینی به تیم والیبال گیتی پسند اصفهان است.
این بازیکن ملی پوش و پاسور سالهای اخیر تیم پیکان در آخرین سالاعت مهلت ثبت قراردادها با مبلغ ۴۵۰ میلیون تومان و قراداد دوساله به تیم اصفهانی پیوست.
اسامی بازیکنان تیمهایی که قرارداد خود را در فدراسیون ثبت کرده اند:
هاوش گنبدکاووس: رحمان رئوفی - ادریس دانشفر - فرهاد قائمی - عبدا... ناظری - محمد ولی پور - سخی عیدی - خلیل آزمون - حاجی محمد گوگجلی - احسان حاجیلی دوجی - پوریا ثمری - عبدالسلیم عربی
سرمربی: بای محمد دوجی - مربی آنالیز: منصور جزیده - تدارکات: ابراهیم ناظری - سرپرست: یعقوب گوگلانی
سایپا: علیرضا طلابی – محمد رضا فتاحی – وحید والی – آرمین تشکری – مجتبی قلی زاده – سامان فائزی – آرش کمالوند – مجتبی یوسفی – پوریا فیاضی – مهدی مهدوی - صابر جواهری توانا
سرمربی: فرهاد نفرزاده
گیتی پسند اصفهان: سروش معصومی، موعود آقا پور، قدیر آهنگ، قاسم کارخانه، مرنوآستو فورتادو، فرهاد ظریف، علی سجادی، مجتبی شبان، حامد رضایی، سید محمد موسوی عراقی- امیر حسینی
سرمربی: مصطفی کارخانه
آلومینیوم المهدی بندر عباس: بهزاد حیدری شاهی – حسین حسن پور – سهیل احمدی – داوود زارعیان – رامین بابایی – محمد رضا موذن – امین کلته – صادق زارعی – مرتضی بخشی – سالار ممتازیان – کیوان سارانی نژاد – فرزان سلطان – محمد رضا قورت بیگلو – توحید دادرس
سرمربی: فرهاد اعرابی
کاله آمل: آرش صادقياني – رضا قراء – عبدالرضا عليزاده – مهدي رنجبر – حمزه زريني – وحيد سيد عباسي – عادل غلامي – ميلاد عبادي پور – شهرام محمودي – فرهاد نظري افشار
سرمربی: بهروز عطایی
شهرداری ارومیه: ايرج ميکاييل زاده – فرهاد پيروت پور- عطا زراعت گر – صابر علي پور – علي رشيدي – مهدي کريمي – فرهاد عادلي – امير برزگري – علي نقي نژاد – بهرام فريد – عليرضا بهبودي – مهران زارع – احسن الله شيرکوند – سعيد مصطفي وند
سرمربی: ابراهیم وطن پرست
اسامی سایر تیمها هنوز از سوی فدراسیون والیبال اعلام نشده و پس از اعلام از طریق این وبلاگ به استحضار علاقه مندان به والیبال خواهد رسید.
امشب با حضور محمدی و دوجی:
برنامه ورزش پنج گلستان با موضوع تیم والیبال هاوش
امشب برنامه ورزش پنج سیمای گلستان به تیم والیبال هواش گنبد، نماینده والیبال گنبد و گلبستان در والیبال کشور اختصاص دارد.
امروز آقای مهدی محمدی(مدیرعامل) و بای محمد دوجی(سرمربی) تیم والیبال هاوش میهمان این برنامه هستند و در مورد وضعیت تیم قبل از آغاز رقابتهای لیگ برتر والیبال با والیبال دوستان گلستانی به گفت و گو خواهند پرداخت.
این برنامه امشب (یکشنبه) ساعت ۲۰/۲۳ از شبکه سیمای گلستان پخش خواهد شد.
به دلیل مشکلات صدور ویزا:
حضور تیم ملی والیبال ترکمنستان در گنبد منتفی شد
حضور تیم ملی والیبال ترکمنستان و اردوی تدارکاتی این تیم برای حضور در جام ملتهای آسیا به دلیل مشکلات پیش آمد ه در صدور ویزای بازیکنان این تیم منتفی شد.
بنا بر اخبار رسیده پس از تاخیر چند باره در خصوص زمان ورود این تیم در نهایت سرپرست این تیم امروز در تماس تلفنی ضمن عذرخواهی عدم حضور این تیم در گنبدکاووس را به مسئولان گنبدی اعلام نمود.
لازم به ذکر اینکه مسئولین سیاسی و ورزشی شهر از جمله فرماندار، هیئت والیبال شهرستان ، تربیت بدنی و مدیریت محترم کارخانه نئوپان و مدیرعامل باشگاه هاوش برای پذیرایی هر چه بهتر از این تیم اقدامات لازم را انجام داده بودند و در نهایت با بدقولی فدراسیون والیبال ترکمنستان مواجه شدند.
تیم ملی والیبال ترکمنستان یکی از تیمهای حاضر در رقابتهای والیبال جام ملتهای آسیا است و این رقابتها از روز ۳۰ شهریور لغایت ۸ مهرماه به میزبانی تهران برگزار خواهد شد.
تیم ملی والیبال ترکمنستان روز ۲۸ شهریور برای حضور در این رقابتها وارد تهران خواهد شد.