سلامی دوباره به عاشقان راستین والیبال در پایتخت والیبال ایران
سلامی دوباره به عاشقان راستین
والیبال در پایتخت والیبال ایران
سلام
دوستان عزیز و هواداران والیبال گنبدکاووس، چند وقتی بود به دلیل مشغله کاری این حقیر (بر خلاف میل باطنی) این وبلاگ دیر به دیر به روز شده و تا حدودی غیر فعال شده بود که از این بابت از همه شما عذرخواهی می کنم و البته از شما سژاسگزارم که باز هم مرا فراموش نکرده و با نظرات خود مرا شرمنده می کردید.
با توجه به شور و شوقی که با حضور قدرتمند تیم والیبال هاوش در بین هواداران والیبال شهرمان ایجاد شده است فکر کردم به رغم همه مشغله هایی که دارم کم لطفی است اگر در اطلاع رسانی اخبار والیبال کوتاهی نمایم.
از امروز تصمیم دارم باز هم در کنار شما و با شما باشم (البته اگر به واسطه همراهی تیم در دیدارهای خارج از خانه در اطلاع رسانی کوتاهی شد و برخی خبرها دیر گذاشته شد عذرخواهی می نمایم).
از شما سروران گرامی نیز خواهش می کنم همچنان حامی والیبال شهر و تیم هاوش و اگر قابل و نیز صلاح میدانید این وبلاگ باشید.
به امید موفقیت تیم والیبال هاوش گنبدکاووس. انشا....